[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: صفحه اصلي :: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
بایگانی مقالات زیر چاپ::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: دوره 4، شماره 16 - ( کانون‌های ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران و آزمایشگاه مدیریت 1401 ) ::
جلد 4 شماره 16 صفحات 147-146 برگشت به فهرست نسخه ها
«رمزگشایی ذهن مصرف‌کننده غیرعقلانی» چگونه از بازاریابی عصبی برای خلق، اجرا و توسعه بینش استفاده کنیم؟
دارن بریجر، مترجمان: دکتر رزا هندیجانی، دکتر فرزاد مینویی
چکیده:   (96 مشاهده)
معرفی کتاب
متن کامل [PDF 360 kb]   (40 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1402/2/16 | پذیرش: 1401/12/20 | انتشار: 1401/12/20
ارسال نظر درباره این مقاله
نام کاربری یا پست الکترونیک شما:

CAPTCHA


XML     Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:


بریجر دارن، هندیجانی مترجمان: دکتر رزا، مینویی دکتر فرزاد. «رمزگشایی ذهن مصرف‌کننده غیرعقلانی» چگونه از بازاریابی عصبی برای خلق، اجرا و توسعه بینش استفاده کنیم؟. مطالعات و پژوهش های اداری. 1401; 4 (16) :146-147

URL: http://jasr.smtc.ac.ir/article-1-263-fa.html



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 4، شماره 16 - ( کانون‌های ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران و آزمایشگاه مدیریت 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها
فصلنامه مطالعات و پژوهش های اداری Journal of Administrative Studies and Researches
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 37 queries by YEKTAWEB 4624