:: دوره 4، شماره 16 - ( کانون‌های ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران و آزمایشگاه مدیریت 1401 ) ::
جلد 4 شماره 16 صفحات 147-146 برگشت به فهرست نسخه ها
«رمزگشایی ذهن مصرف‌کننده غیرعقلانی» چگونه از بازاریابی عصبی برای خلق، اجرا و توسعه بینش استفاده کنیم؟
دارن بریجر، مترجمان: دکتر رزا هندیجانی، دکتر فرزاد مینویی
چکیده:   (113 مشاهده)
معرفی کتاب
متن کامل [PDF 360 kb]   (57 دریافت)    
نوع مطالعه: گزارش مورد | موضوع مقاله: تخصصي
دریافت: 1402/2/16 | پذیرش: 1401/12/20 | انتشار: 1401/12/20


XML     Print



بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.
دوره 4، شماره 16 - ( کانون‌های ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران و آزمایشگاه مدیریت 1401 ) برگشت به فهرست نسخه ها